Translate

četvrtak, 26. lipnja 2014.

KLJUČEVI, TA GDJE STE?

Pin It

Jeste li se kad upitali koliko je ključeva u životu potrebno? Vjerojatno ćete početi brojati Jedan za ulazna vrata, jedan za auto, jedan za motor, jedan za brod, jedan za podrum, jedan za lokot...I koliko ćete ih uspjeti nabrojati? Vjerojatno 10-ak.

A što je s ključem za uspjeh? Ključem za za sreću? Ključem koji rješava sve probleme? Ključem koji otvara ljudska srca? Možemo li uopće nabrojati koliko je potrebno takvih ključeva i reći to je to, ne treba mi više?

Zar ne bi bilo super da npr., ujutro kad se probudite s nesnosnom glavoboljom umjesto tablete uzmete ključ protiv glavobolje, objesite ga na privjesak, a glavobolja nestane? Ili kad morate otići nezgodnom službeniku radi ovjere važnog dokumenta, uzmete ključ ljubaznosti i na šalteru dobijete ovjereni dokument uz svu moguću ljubaznost ovog svijeta?

Takvih ključeva meni nikad ne bi bilo previše i kamoli sreće da ih za života sve uspijem naći pa makar mi na svim zidovima visjele samo vješalice za sve njih.


2 komentari:

Elsin Kutak kaže...

Super je post, mnogo mi se svidja kako pises. Htela bih da posetis www.elsinkutak.blogspot.com i uclanis se ako ti se svidi moj blog.

Mis pijadines kaže...

Muy bonito...un saludo

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...