Translate

četvrtak, 27. lipnja 2013.

MAGNETIZAM

Pin It


Slušajte i čitajte vrlo pažljivo jer ovo što ću sada napisati, napisat ću samo jedanput - otkrit ću vam što  je magnetizam.

Magnetizam je radnja kojom obični frižider u svega par koraka pretvarate u neobičan i jedinstven frižider.


Da bi preoces magnetiziranja bio uspiješan potrebno je imati magnete.


Magneti su pošast modernog tržišta, vrlo su jednostavni za rukovanje i neodoljivo su zarazni. Jednom kad ih počnete koristiti, sve im je teže odoljevati, a sve što trebate napraviti je da ih kupite i stavite na frižider.


Probajte i vidjet ćete da sam u pravu. Neka vas poteškoće prilikom prvog rukovanja ne obeshrabre. Dajte si šansu i uvjerite se koliko je jednostavno i zabavno.

Međutim, ako ipak zapne, slobodno me kontaktirajte.

Kissy,kissy :) :) :) :)

Linking up to :
By Stephanie Lynn

10 komentari:

By Neymes kaže...

QUE WONDERFUL,PARABÉNS.BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

Suzana kaže...

Šteta što je moj frižider tako daleko od morsko plavih magneta....šmrc :(

mmm.... kaže...

Pre pre preslatki su!!!

Sandra Pecić kaže...

Baš su ti magnetični..;)

Tamara kaže...

odlični su , sviđaju mi se okice!!

nail crazy kaže...

genijalne su ove tvoje ribulje, i ja bih takve na frižideru <3

Marinica kaže...

Neodoljivi su :))

Anonimno kaže...

slatkiši!

Marta kaže...

Te quedaron unas piedras preciosas.
Besos desde España

Tina kaže...

predobro ;)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...