Translate

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

DOKTOR ŽIVAGO ( i zamolba u trećem pasusu)

Pin It


Sjećate li se filma Doktor Živago? Radnja većim djelom smještena u pozadini Ruske revolucije, te kasnije tijekom ruskog građanskog rata koji je trajao od 1918. do 1922. godine. A kada pomislite na doktora Živaga, što još nedostaje? Pa Larina pjesma,naravno!


 

Ovu sam sliku napravila sa zadnjim komadićem, meni prekrasnog rižinog papira.Dugo je čamio na dnu kutije sa salvetama jer se nikako nije mogao uklopiti u što god da sam krenula raditi. A onda je proradila mašta i kockice su se poslagale. Doktor Živago!

A sada, najdraže blogerice moje, imam jednu zamolbu. Ovaj sam rižin papir kupila prije dosta vremena i zaljubila se u njega na prvi pogled. Bila bih zahvalna bilo komu, ako mi ga  pomogne  nabaviti. Malo deblji od silk decoupage-a, ali isto od rižinog papira. Ako se bolje pogleda, također se vide niti! Ne mora biti istih motiva, ali svakako neka bude vintage. A ja ću se znati odužiti. Da bi dobili bolji uvid u ono za čim tragam, u nastavku su ostale stvari na kojima sam isti i primjenila.











27 komentari:

Sandra Z kaže...

Predivna slika, Tatjana. Ah, Dokto Živago, divan film i još ljepša glazba. Na žalost, nemam takav papir, ali najbliže što sam našla je Chemaco http://www.hobbyart-chemaco.hr/katalog/default.asp?IDCat=294&lang=hrvatski (soft decoupage papir s motivima pisama, doduše božićni motivi). Nadam se da češ pronaći što tražiš. Pusa p.s. idem tražiti dalje

Sandra Z kaže...

Evo mene opet. Ima jedna super stranica (tj. blog): oldphotoalbum.blogspot.com s vintage fotografijama (for free). Ako ništa drugo, možda možeš isprintati na rižin papir :))

Mare kaže...

daščica mi je mrak:)).....božikovina u ovim tonovima izgleda magično sanjalački:)))....i divan vintage motiv:))....
doktor živago nikako ne može bez larine pjesme,volim taj film ali pjesma mi je draža:)))...
na žalost ne mogu ti ( za sada ) pomoći u vezi s papirom,nikad vidjela.....ali ako naletim na takav ili sličan tvoj je:))))...
M...

Anonimno kaže...

Ti si stvarno bila "hiper" vrijedna,radovi su ti prekrasni, sve pohvale!!!

Pusa,Zondra Art

Anonimno kaže...

Ove prekrasne papire možeš naručiti preko interneta u Chemacu u Zagrebu.

Tadeja kaže...

Odlična asocijacija i prekrasan rad. Nažalost ne mogu pomoći oko papira, u zadnje vrijeme sam na dosta mjesta gledala, jer se i ja lijepim na vintage motive, ali nisam vidjela ništa slično. Javim naravno ako ugledam.
Lijepi pozdrav! :)

Nuestras meriendas y manualidades kaže...

Todo muy bonito,son trabajos muy lindos te felicito por todos ellos.Me han encantado.Saludos desde España,Aurori

Maite - vitoma kaže...

¡Genial!!

Karmen kaže...

Jao kako ovo izgleda dobro. Nije čudo što tražiš ovaj rižin papir jer je predobar a i kombinacija s tvojim slikanjem mi je super. Sve je tako nekako nježno i mistično. Sviđa mi se. Ako nađem papir javim. Pozdrav.

jasna kaže...

Ovako nešto lijepo nisam vidjela jako dugo.

eda kaže...

E sad si me stvarno oborila s nogu!! Čarobno je, prelijepo, mogla bih satima ovo gledati...

Lilly... kaže...

Stvarno čarobno... Na žalost ne mogu pomoć oko papira, ali držim fige da ga nađeš! Pusa

Marta kaže...

¡Espectacular! Me encantan todos los trabajos y me encanta la pelicula El Dr. Zhivago, mi hija se llama Lara por esa pelicula.
Besitos desde España

Nasmijano nebo kaže...

u četvrtak idem u grad pa ću virnut u jednu knjižaru gdje mislim da bi moglo biti takvog papira. svakako ti javim.

Tatjana kaže...

Cure,obustavite potragu!Prije svega svima se zahvaljujem na divnim komentarima,a uspijela sam kao što je Sandra Z.predložila,isprintati vintage motive na rižin papir.I prekrasni su.Uspijelo je 100%.Gotovo da bi ih mogla i dilati.

Kao što sam rekla,odužit ću vam se,samo da malo uhvatim vremena!

Sandra Z kaže...

Aaaaaaa, tako mi je drago :)) p.s. izgleda da češ biti zatrpana papirima, hi-hi, ali znam da će onda svašta divnog da izađe iz tvoje čarobirnice

ina kaže...

dakle ovo mi je jedan od onih radova u koje bih satima gledala i razmišljala o božiću.svaka čast. molim te za neuke-kako se božikovina našla na dašćici-jesi je crtala brrrravo pusa

Unknown kaže...

Uzela mi Sandrica prijedlog iz usta :)))) printanje na rižin papir je uvijek odličan izbor. Sad mi je jasno zašto su ti se tako dopali moji printevi od prije par dana..... samo naprijed!!!! Poslat ću ti ih još nekoliko mailom! Pusa svima!

tatjana kaže...

ajme! Ovaj kovčeg!!! presavršeno!!!

Vera kaže...

Da samo znas kako sam ja ljubomorna na ovaj tvoj "one stroke", (mislim da ga tako zovete). Morma i ja zakazati kod Tea da me nauci da to radim, uzivam kad gledam sta ti sve napravis uz ovu tehniku

Biljana kaže...

Prekrasan motiv, zaokruzen tvojim oslikavanjem izgleda fantasticno, bravo:))
Pusa

Anonimno kaže...

Prekrasni radovi. .a dr.Živago je wow. .

aleks kaže...

Stvarno su ti se sve kockoce slozile!

MedaM kaže...

Tatjana,tvoje zlatne ruke i maštu pretvaraju u stvarnost. Ovi tvoji radovi su zaista čarobni. Iskreno se divim svakom komadiću koji uradiš i ovim preslatkim cvijetnim motivima koji krase svaki tvoj rad. A slika, toliko je lijepa da nisam mogla odvojiti oči od nje.

nena kaže...

Sve mi se sviđa zaista.Mislim da je vredilo čekati na Doktora Živaga da bi napravila ovako nešto divno.Čestitam od srca!!!

Anonimno kaže...

I was recommended this blog by my cousin. I am nоt sure
whеther this ρost is writtеn by hіm as nο one else knοω such dеtaіlеd about my
problem. You are ωonderful! Τhаnκs!
Check out my blog post ... Quik4.Com

Anonimno kaže...

Howdy! Τhis is my 1st cοmment
here so I јust ωanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy гeаding through your posts.

Can you suggest any other blοgs/ωebsites/forums thаt
deal with the ѕame ѕubjeсts? Thanks a ton!
Here is my web-site http://www.mdfinstruments.de/

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...